piątek, 22 listopada 2013

Zaparło mi dech

Uwielbiam taniec i patrzę z podziwem na ludzi, którzy tańczą jak we mgle. Dzisiaj znalazłam krótki filmik - balet - ale za to jaki. To się nie mieści w głowie, a jednak jest możliwe.
Piękne i niesamowite. Najwyższa półka  - bardzo polecam  =>.http://www.nzwide.com/swanlake.htm    




 http://www.galerie-zdjec.pl/galeria-ludzie/taniec-zdjecia-alonzo-king-balet/attachment/taniec-zdjecia-alonzo-king-balet2




   Dobry kawał.    




Starsza kobieta stoi na statku przy burcie i trzyma kapelusz żeby wiatr go nie zwiał z głowy.
Jeden z gentlemanów podszedł do niej i mówi:
- Przepraszam, nie chce być niegrzeczny ale czy pani wie ze wiatr podnosi
pani sukienkę do góry?
- Tak, wiem, ale ja potrzebuje obu rak by trzymać kapelusz. - odpowiedziała
kobieta.
- Ale czy pani wie o tym ze nie ma pani na sobie majtek i wiatr odsłania
pani prywatne części? - pyta pomocny mężczyzna.
Kobieta spojrzała na niego potem na spódnice i mówi:
- Dobry człowieku, wszystko co pan widzi tam na dole ma 75 lat, a mój
kapelusz kupiłam dzisiaj!

2 komentarze: